onsdag 16 maj 2012

Tyskland, Hannover del II

Dag 2:

Idag var det träning som var på schemat och mycket mer än så hände inte. Eftersom att jag inte kunnat träna så mycket innan tog jag god tid på mig för att det verkligen skulle kännas bra :). Och det gjorde det, så jag blev riktigt taggad på tävling!! :D Så himla gött är det med den känslan!

Men jag hade nästan glömt hur varmt det är där nere i skyttehallen! Men jag har lärt mig sen förra gången och lite mer erfarenhet hur jag ska tackla det! Det är viktigt för annars om man inte gör det så är det riktigt jobbigt att skjuta! Särskilt för oss svenskar som är vana vid kylan ;).

På kvällen åt vi på Tinas Grill ännu en gång ;).

Dag 3:

Ingen tävling för mig idag men för många andra :) bl.a 50 meter ställningar :). Och lite pistol för några :) Det gick väl lite blandat för de flesta. Jag måste erkänna att jag har lite dålig koll på det där med korthåll eftersom att jag aldrig har skjutit det själv och därför inte är så insatt. Men aleholmsskyttarna tror jag verkade ganska nöjda med sina resultat :).

På kvällen sen var det fri träning för luftgevärsskyttar. Men jag hoppade över det. Eftersom att den förra träningen gick så bra och jag fick en härlig känsla i kroppen så räcker det. Mer träning skulle ändå inte göra någon skillnad :P.

Sen åt vi på... Gissa ;).. Juste! Tinas Grill såklart! Och på kvällen stack några av oss och spelade lite bowling på Ted's Bowling :) Det var mycket roligt! Jag fickåtminstone in en strike iallafall ;).


(Klicka på bilderna för att se dem större)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar