måndag 14 maj 2012

Jag pratar i radio!

Jag fick ett samtal idag ifrån Hasse Pettersson ifrån P4 Jönköping! :)

Vi har haft kontakt flera gånger innan och han har följt mig i skyttet! Så det är roligt! Och så får ju allmänheten veta mer om luftgevärskytte med vilket är jättebra!

Men det är så fruktansvärt pinsamt varje gång!! Det är verkligen inte som att ha en vanlig diskussion när man pratar i radio, för de finns ju en viss tid man måste hålla och man måste föra samtalet framåt hela tiden! Man hinner aldrig riktigt förklara något så allt blir helt konstigt och osammanhängande, och aldrig lyckas man få rätt frågor eller säga det man vill säga ;) haha! Jag måste verkligen lära mig det där...  Men roligt är det ändå! :D Jag tycker ju om att bjuda på mig själv! ;) Man lever ju bara en gång!

Så gå in på den här länken och spola fram till 14:30 så får ni höra mig prata i radio med Hasse!!! :)

 

Hasse tillsammans med Bosse bildoktorn :)


Lite "roligt" är det att på nyheterna precis innan så pratar de om rättegången för Serieskytten Peter Mangs...
Och ni får verkligen ursäkta mig för det blev massor av fel! T.ex. sköt jag ju inte 98, 100, 99, 98!!! Det blir ju 395! den 100 serien skulle vara en 96 istället ^^! Så, förlåt, det blev lite hjärnsläpp!
Sen glömde jag helt nämna att vi tog lag brons!! Så det får ni som tillägg nu ;).


2 kommentarer: