onsdag 3 oktober 2012

Avfärd tomorrow!

Okej, nu är det bara några timmar kvar innan det bär av mot Polen imorgon!
Kl 06.55 går tåget härifrån till Alvesta för att resan sedan ska fortsätta vidare!

Problemet med min lagkamrat Annie löste sig, sist jag skrev i bloggen låg hon ju på sjukhus, och där fick hon operera bort blindtarmen. Inte så check precis innan en stor tävling... Men sådant styr man tyvärr inte över. :( men nu mår hon i vilket fall som helst bra vilket självklart är huvudsaken :)! Men ang. Youth League så kommer Lousie Nilsson som var uttagen från början istället för Mikaela Alexandersson ta hennes plats. :) så det blir nog bra ändå! Tyvärr har omständigheterna gjort att jag tappat taggning lite när jag oroade mig för Annie. Men det får jag ta igen nu under resan dit ;) det blir nog inga problem!

Jag tränade nu sista gången idag och det gick riktigt bra! :) fast jag såg inget ;) haha eller ja jag såg ju, men det var suddigt! Alla vet nog inte det men jag har glasögon :) men eftersom att jag har väldiga problem med dem när jag skjuter testar jag om linser blir bättre, tyvärr verkar det inte så... Så jag får helt enkelt sikta i mitten av allt svart/grått/vitt blurr ;)!

Vill ni veta hur det går för mig, Louise och Mikaela, så följ mig på min Facebook sida Reload :). Där kommer snabba uppdateringar att komma om tävlingarna :)!

Ha det så bra! Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar