tisdag 7 februari 2012

Skyttiaden

Hej allihopa!

Ja, jag är lite seg med uppdateringen. Men jag får skylla ifrån mig på att det är så mycket nu i skolan innan lovet. Så..

Det var tävling i helgen! :) (Motivationen är fortfarande absolut inte på topp! Men den här tävlingen såg jag fram emot, och det var skönt att känna så för en gångs skull och inte att man tvingas åka på tävlingar bara för att man ska. Det är ju till för att vara roligt!)

Det var regionsfinalen i Skyttiaden som avgjordes, alltså södra sverige kort sagt. :) Det var fem stycken som skulle få gå vidare till Riksfinalen i Eskilstuna ifrån varje klass.
Jag hade en tidig skjuttid på lördag morgon vilket jag föredrar, det är alltid mycket lugnare att skjuta på morgonen. :) Jag hade egentligen inte förväntat mig så mycket utan satte låg press på mig själv. Och det verkade som att det är det jag behöver, för det gick hur bra som helst :) Jag är sten-nöjd med 393! Jag har det i mig och det kände jag verkligen! Det är inte för intet jag har stått i skjuthallen alla de där timmarna...

Så det blev en delad första placering för mig som fick avgöras på antal innertior. Och då segrade Lisette Jakobsson över mig (men jag minns inte hur många innertior hon hade). :P
Det var iallafall en glad och mycket nöjd Michaela som åkte ifrån Rottne i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar