fredag 2 januari 2015

Swedish Cup start 2015

Jag får börja med att önska er alla ett gott nytt år! Jag hoppas ni har börjat det nya året lika bra som jag! 2014 var ett fantastiskt år och 2015 kommer bli ännu bättre, för allt blir vad man gör det till vet ni! ;) Men jag kommer inte ge er någon lång årsresumé eller skriva 10 sidor med mina nyårslöften utan vi hoppar direkt till Swedish cup! För då vart vi redan här igen, så snabbt ett år går! Kom på att det nog är min sjunde gång jag tävlar i Swedish cup. Men det är första gången som Senior!

Idag har vi varit på banan och gjort alla sedermera kontroller vi ska och även hunnit med att träna lite. Men också den obligatoriska "en-timmes-promenaden-till-toaletten-(som-tar-1min-i-vanliga-fall)-för-att-jag-måste-stanna-och-hälsa-på-alla" ;) Det är det som är det roliga med Swedish cup! Alla är verkligen där!! :) 

Jag har som en del av er kanske vet haft en del hjärnspöken med Swedish Cup, men detta år kommer det gå bra! Det känner jag på mig! (Eller försöker ialf intala mig) känn er gärna fria att visa ert stöd ;) :S...ehe

Mina skjuttider är:
Lör 08:00
Sön 10:50
Mån 13:30

Men nu ska jag gå och krypa ner i sängen för jag ska ju upp och skjuta tidigt imorgon! 
Jag kommer lägga upp en sammanfattning utav tävlingarna på bloggen, men kommer inte uppdatera mer här under tiden. Däremot kommer det kanske ske på facebooksidan utav min mor då jag själv ska hålla mig borta från allt som heter resultat tills tävlingarna är över ;) så håll utkik där! 


(Ni får ursäkta för den enormt dåliga bilden men det är tyvärr den enda jag kan bidra med just nu :p)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar