måndag 16 april 2012

Bågskytte

Ikväll blev det lite bågskytte i hemma trakterna. :)

Jag har varit hemma av lite anledningar och innan vi skulle åka tillbaka till Sävsjö så åkte vi till den vanliga skytteträningen på måndakvällarna. Men eftersom att jag inte hade med mig mina skyttegrejor kunde jag inte skjuta någe luft :/. Men till min glädje blev det bågskytte istället :D!

Eftersom att jag inte är hemma så ofta kan jag inte skjuta så mycket båge, därför blir de framgångar man gör där inte så långvariga eftersom att man halkar tillbaka till ruta ett varje gång man tar en paus. Och de pauserna tenderar till att bli rätt långa enligt mig.. Men idag gick det vägen! :D Det verkar som att jag har lärt mig någonting iallafall ;). Och det var roligt att få skjuta lite innan jag stack iväg igen :).

Men det blev inte så långvarig träning eftersom att en av bågskyttetränarnas fru fyllde år :D! Så de var tvungna att åka hem och fira :D Så grattis till henne! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar