torsdag 12 februari 2015

Nytt personbästa!

Ni som har mig på instagram vet förmodligen redan om det här eftersom att jag la upp en bild där direkt! :) men tänkte det kunde vara kul för er andra att också få veta!

I helgen vart jag och Marcus och tränade i Sävsjö. Mot slutet gick det väldigt bra för mig, riktigt bra t.o.m. Jag insåg tillslut att om jag fortsatte så kunde jag skjuta nytt personligt rekord på träning, som jag inte gjort sedan 2011! Och jag lyckades hålla i! Sån härlig känsla när allt verkligen bara stämmer! Du kan göra vad som helst, det spelar ingen roll, du kommer skjuta krysstior ändå! Sån säkerhet! :)

Så nytt pers blev det! "Plötsligt händer det" säger de ju :p och det sker verkligen när man minst anar det!

Så mitt nya pers på träning ligger nu på 399 i heltal och 418,9 i decimal (hade ju varit gött med en tiondel mer ;) ), bara 3,6 poäng ifrån världsrekordet! 






(Ni får ursäkta de suddiga bilderna, de är bara tagna med mobilen) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar