måndag 13 april 2015

Alla har en dröm!

Hur ska jag ens börja det här inlägget? Är fortfarande tagen. Dels utav jetlag, dels utav chock.

Sitter just nu och käkar glass till frukost hemma i lägenheten i Sverige. Bara för att jag kan ;) men också då jag tror det är tillåtet när man just tagit sin första kvot-plats till OS!

Alla har ju en dröm. Ibland blir drömmar till verklighet. Men inte utav några mirakel, utan utav hårt arbete och uppoffring.

Jag lever just nu i min dröm. Jag får nypa mig själv flera gånger i armen för att förstå att det är på riktigt, men också för att kunna hålla mig vaken ;) Haha! Jag är bara så chockad över att det har gått så fort! Min säsong har verkligen varit en kanon-säsong! Är överrumplad över hur den fortsätter att utveckla sig, men också så otroligt lycklig över att se hur mitt slit  har gett resultat! Flera gånger om!

Att äntligen få åka på Världscup och skjuta för Sverige är väldigt stort för mig. Det är början på en lång resa, ett mål och en dröm som jag uppnått, ännu ett steg taget. Att då få åka på Världscup till Korea, och dessutom ta sig till final är ännu större. Att skjuta Svenskt Rekord på kuppen ännu mer! Men att komma fyra i finalen och säkra en OS plats i Rio 2016, det är det största jag gjort.

Så vad gör man när man helt plötsligt kommer på sig själv med att leva i sin dröm?
Jo, man käkar glass till frukost.

:)



Photo: ISSF

Photo: ISSF

Photo: ISSF
 

Photo: Sam Andersson

                                     
 
 

1 kommentar: